10 Şubat 2010 Çarşamba

Astım'a karşı bitkisel macun..


Solunum güçlüğüne neden olan bir solunum sistemi hastalığı olan astıma, alerji, akciğer hastalığı, ve ruhsal olaylar nedenler olabilir.Ev hayvanlarının tüyleri, yün lifleri, kuş tüyü gibi maddelerin yanı sıra ev tozları nöbete neden olabilir.

Astımın nedeni genellikle birden fazla etkenin bir araya gelmesine bağlı bulunduğundan , astıma karşı bağışıklık sağlama çabaları etkisiz kalmaktadır.

Bu hastalıkta zorluk soluk asmada değil soluk vermededir. Akciğerdeki ufak hava borularının daralmasından ötürüdür. Dolayısıyla kişi ciğerlerinden gerektiği kadar hava çıkaramadığından ancak buna karşın normal hava alabildiği için akciğeri şişer. Evin tozlardan arındırılması, sigara ve alerjik şeylerden uzak durmak astıma ilk önlemler. Şişmanlık da astıma neden olmakta. Bazı kimseler, toz, kıl, yumurta, süt, aspirin, çiçek tozu ve benzeri şeylere karşı hassastırlar. Bu hassasiyet, astım krizleri şeklinde kendini gösterir. Bazı kimselerde de, Bronşit ilerlemesi sonucu astım krizi görülebilir. Kalp yetmezliği de astım krizine neden olabilir.

ASTIMA ÇARE...

Andız otu kökü; ezilip balla karıştırılarak yenirse astıma çok iyi gelir. Adaçayı, boru çiçeği, gelincik,kantaron, melekotu çayları ile lahananın astıma iyi geldiği bildirilmektedir.

VE SIKI DURUN; İŞTE ASTIM MACUNU..

Yarım büyük kavanoz çam ya da çiçek balı içine, yarım çay bardağı kadar toz zencefil ile yarım çay bardağı ölçüsünde Çörekotu tozunu döküp bulamaç halinde iyice karıştırın. Gece yatmadan ve gündüz birer tatlı kaşığı buradan yiyin ve bir hafta, hatta 10 gün devam edin. Rahatsızlığınızın sona erdiğini göreceksiniz. Zararı olmadığı gibi, yalnız astım değil, grip dahil bir çok rahatsızlığı önleyip güç verecektir.BU İYİLİĞİMİ DE UNUTMAYIP BURAYA YORUM YAZIM HA..

2 yorum:

  1. Ben Amerika'da uzun yıllar yasadım ve orada bitki özleri ile terapiler üzerine kendimi geliştirdim. Türkiyede beyimin hocasının yıllardır devam eden astimini Amerika'dan getirttigim saf içilebilir bitki özleri ile tamamen temizledik. Detaylı bilgi Icin lütfen
    Aysezencir@gmail.com Adresine yaziniz

    YanıtlaSil
  2. birkatre-bitkiozleri.blogspot.com

    YanıtlaSil